Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І-му півріччі 2018 року


     

 

Розгляд звернень, заяв та скарг громадян у Гусятинській районній державній адміністрації ведеться з  дотриманням Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Кожне звернення, що надходить до райдержадміністрації, всебічно розглядається та перебуває на особливому контролі в голови. Посадових осіб райдержадміністрації, структурних підрозділів та органів самоврядування попереджено про відповідальність за недотримання законодавства про звернення, зокрема за недотримання термінів розгляду звернень громадян. Особлива увага приділяється проблемам, порушених у зверненнях пенсіонерів, інвалідів, одиноких, багатодітних та малозабезпечених сімей. На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженнями голови районної державної адміністрації затверджуються графіки прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян, роботи «гарячих» телефонних ліній, здійснення перевірок дотримання законодавства щодо організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

Протягом І піврірря 2018 року до райдержадміністрації  надійшло 343 звернення (на 96 менше в порівнянні з 2017 роком), з них 130 – письмових звернення. На особистому прийомі в голови райдержадміністрації та заступників голови побувало 48 громадян. До вищестоящих органів влади від жителів району надійшло 127 звернень з них 126 на Угядову «гарячу» лінію та 1 звернення до Тернопільської обласної державної адміністрації.

           До органів влади надходять звернення від найменш захишеної категорії населення – пенсіонери, учасники війни, члени багатодітних родин (75% від загальної кількості звернень), які потребують особливої уваги з боку органів державної влади щодо вирішення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.  

       За тематикою питань, порушених у зверненнях, можна виділити такі напрямки актуальної проблематики:

  1. Питання соціального захисту – 169 звернень;
  2. Питання аграрної політики та земельних відносин – 70 звернень
  3. Питання   комунального  господарства,  транспорту  та зв’язку  –  10 звернень;
  4. Питання працевлаштування та заробітної плати – 10 звернень;
  5. Питання охорони здоров’я –3 звернення .
  6. Інші питання – 81 звернення.

         Найбільше громадян звернулося з таких місцевих рад: Хоростківської міської ради ОТГ, Гусятинської селищної ради ОТГ, Васильковецької ОТГ, Гадинковецької та Личковецької сільських рад.

         На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженням голови районної державної адміністрації розробляються та затверджуються графіки особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, в якому передбачаються виїзні прийоми громадян у населені пункти району.

У проведенні виїзних днів прийому громадян беруть участь робочі групи за участю представників структурних підрозділів районної державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ району. Про час проведення виїзного прийому громадян жителів населеного пункту заздалегідь повідомляє виконавчий комітет відповідної місцевої ради.

Проведення таких прийомів громадян сприяє спрощенню процедури отримання мешканцями району оперативної інформації з питань, які їх хвилюють, та дає можливість безпосередньо в сільській раді вирішити наболілі питання, не витрачаючи час і кошти на поїздку в районний центр. Виїзні дні дають можливість вивчити ситуацію в селах, селищах і містах району, ознайомитися із станом благоустрою населених пунктів, з роботою органів місцевого самоврядування, функціонуванням об’єктів місцевої інфраструктури, умовами проживання малозабезпечених верств населення та інформувати населення про проведену владою роботу.    Протягом звітного періоду проведено 10 виїзних днів прийому громадян, якими було охоплено 19 населених пункти району, на яких надійшло 28 звернень.

В районній державній адміністрації забезпечено організацію роботи «гарячої» телефонної лінії. «Гаряча» лінія проводиться кожного понеділка з 11 до 12 години. В 2018 році проведено 19 «гарячих» телефонних лінії,  під час яких отримано 34 звернення. Про проведення «гарячої» телефонної лінії районної державної адміністрації заздалегідь доводиться до населення через засоби масової інформації.

Порушень зазначених графіків немає. У разі неможливості здійснення прийому громадян чи проведення «гарячої» телефонної лінії головою районної державної адміністрації чи його заступниками у зв’язку з відрядженням, відпусткою тощо, його заміняє заступник відповідно до розподілу обов’язків.

З другого півріччя 2008 року в райдержадміністрації діє телефон довіри. У звітному періоді цього року на телефон довіри дзвінків від жителів району не надходило.

На виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 22 лютого 2008 року № 159 при районній державній адміністрації запроваджено постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян структурними підрозділами районної державної адміністрації та виконавчими комітетами міських, селищних, сільських рад.

            Перевірки проводяться відповідно до примірного плану проведення моніторингу з питань організації роботи із зверненнями громадян.

Матеріали по перевірках подаються керівникові апарату райдержадміністрації та обговорюються на апаратних нарадах, а також на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

          Відділом діловодства і контролю апарату райдержадміністрації ведеться постійний моніторинг дотримання законодавства з питань розгляду звернень громадян структурними підрозділами райдержадміністрації та виконавчими комітетами місцевих рад району, надається методична та консультативна допомога. На оперативних нарадах при голові райдержадміністрації щоквартально розглядається доповідна записка щодо роботи із зверненнями громадян райдержадміністрації. 

     З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та з метою організаційного забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за участю заявників та представників прокуратури в райдержадміністрації проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Так, у І кварталі 2018 році проведено 3  засідання постійно діючої комісії, на яких розглянуто 27 звернень громадян щодо надання матеріальної допомоги.

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” питання організації із зверненнями громадян та їх особистого прийому в райдержадміністрації двічі на рік виносяться на розгляд колегії райдержадміністрації.

        У районній газеті «Вісник Надзбруччя» та на суб-сайті Гусятинської районної державної адміністрації постійно оприлюднюються відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, графіки  прийому громадян, проведення виїзних днів прийому громадян та роботу «гарячої» телефонної лінії.  

 

 



Дивіться також

 

Інформаційні послуги