Борщівська районна державна адміністрація
48702, м.Борщів, вул.Шевченка, 20-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

 .
На головну / Цетр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Служба у справах дітей

Інф_картки_служби у справах дітей


Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

1.Надання дозволу на вчинення правочинів нерухомого майна, яке належить дітям

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 66, 67 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини затвердженого постановою КМУ від 24.09.2008 р. №866

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспорта батька/матері

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про право власності

4. Довідка про склад сім?ї

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

2. Надання висновку про доцільність (недоцільність) повернення дитини до батьків, чи осіб, які їх замінюють, або до закладу, який вона самовільно залишила

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 11, 12 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини затвердженого постановою КМУ від 24.09.2008 р. №866

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Самовільне залишення

місця проживання

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспорта батька/матері

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Довідка про склад сім?ї

4. Акт обстеження житлово-побутових умов

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

У випадку виявлення факту

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

3. Надання висновку про доцільність (недоцільність) встановлення опіки, піклування та відповідність її /його інтересам дитини

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 40, 42 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини затвердженого постановою КМУ від 24.09.2008 р. №866

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспортів заявників

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням

5. Довідка про доходи за останні 6 місяців

6. Висновки про стан здоров?я заявників

7. Довідки про відсутність судимостей

8. Довідки від нарколога та психіатра на осіб, які проживають із заявниками

9. Письмова згода осіб, які проживають із заявниками  

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

4. Надання висновку про доцільність (недоцільність) усиновлення та відповідність її /його інтересам дитини

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 21-24, 91 Порядку провадження діяльності, 3 усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей затвердженого постановою КМУ від 08.10.2008 р. №905

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспортів заявників

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням

5. Довідка про доходи за останні 6 місяців

6. Висновки про стан здоров?я заявників

7. Довідки про відсутність судимостей

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

5. Надання висновку про можливість заявників бути усиновлювачами, взяття їх на облік, як кандидатів в усиновлювачі; продовження строку дії висновку про можливість бути усиновлювачами

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 27, 28 Порядку провадження діяльності, 3 усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей затвердженого постановою КМУ від 08.10.2008 р. №905

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспортів заявників

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням

5. Довідка про доходи за останні 6 місяців

6. Висновки про стан здоров?я заявників

7. Довідки про відсутність судимостей

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

6. Надання висновку про доцільність усиновлення одним із подружжя дитини другого з подружжя

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 91 Порядку провадження діяльності, 3 усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей затвердженого постановою КМУ від 08.10.2008 р. №905

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспорта заявника

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Висновок про стан здоров?я заявника

5. Довідки про відсутність судимостей

6. Засвідчена нотаріально згода іншого з подружжя

7. Засвідчена нотаріально письмова згода заявника, який є іноземцем, на отримання інформації про нього в Генеральному секретаріаті Інтерполу та правоохоронних органах держави, громадянином якої є іноземець, та держави, на території якої він проживає

8. Висновок компетентного органу країни проживання, який підтверджує можливість заявника бути усиновлювачем(подається у разі, коли усиновлювач проживає за межами України).  

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

7. Видача направлення потенційним усиновлювачам для знайомства та встановлення контакту з дитиною

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 57, 58 Порядку провадження діяльності, 3 усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей затвердженого постановою КМУ від 08.10.2008 р. №905

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспорта заявника

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Висновок про стан здоров?я заявника

5. Довідки про відсутність судимостей

6. Засвідчена нотаріально згода іншого з подружжя

7. Засвідчена нотаріально письмова згода заявника, який є іноземцем, на отримання інформації про нього в Генеральному секретаріаті Інтерполу та правоохоронних органах держави, громадянином якої є іноземець, та держави, на території якої він проживає

8. Висновок компетентного органу країни проживання, який підтверджує можливість заявника бути усиновлювачем(подається у разі, коли усиновлювач проживає за межами України).  

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

8. Встановлення, припинення опіки (піклування) над дитиною чи її майном

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

п. 40, 42, 57-59 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини затвердженого постановою КМУ від 24.09.2008 р. №866

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія паспортів заявників

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Копія свідоцтва про шлюб

4. Документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням

5. Довідка про доходи за останні 6 місяців

6. Висновки про стан здоров?я заявників

7. Довідки про відсутність судимостей

8. Довідки від нарколога та психіатра на осіб, які проживають із заявниками

9. Письмова згода осіб, які проживають із заявниками  

та

1. Копія рішення про влаштування дитини

2. Опис майна, над яким встановлюється опіка

3. Акт обстеження житлово-побутових умов

4. Копія свідоцтва про право власності на майно(у випадку встановлення опіки над майном)  

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

9. Видача висновків про можливість створення прийомної сім?ї, дитячого будинку сімейного типу

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

Положення про дитячий будинок сімейного типу  затверджене постановою КМУ від 26.04.2002 р. №564

Положення про прийомну сім?ю, затверджене постановою КМУ від 26.04.2002 р. № 565

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копії паспортів заявників

2. Копія свідоцтва про шлюб

3. Довідка про склад сім?ї

4. Довідка про доходи за останні 6 місяців

5. Висновки про стан здоров?я заявників

6. Довідка про проходження підготовчих курсів

7. Згода повнолітніх членів сім?ї, які проживають разом з кандидатами у батьки-вихователі, якщо вони вирішили створити дитячий будинок сімейного типу чи прийомну сім?ю на власній житловій площі, засвідчена нотаріально.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

10. Надання дозволу на відрахування дитини з навчального закладу

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»,

«Про вищу освіту»

5.

Акти Кабінету Міністрів

Положення про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів  вищих  закладів освіти, затверджене Наказом Міністерства  освіти  України від 15.07.1996 року N 245, Положенням про державний вищий навчальний заклад, затверджене постановою КМУ від 05.09.1996 року №1074.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія свідоцтва про народження дитини

2. Довідка з навчального закладу, де навчалася дитина

3. Відношення з іншого навчального закладу про зарахування на навчання, або довідка про працевлаштування,

 при необхідності висновок про стан здоров?я, який підтверджує неможливість продовження навчання.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 

 

Погоджено:                                                                                      Затверджено:

Голова районної                                                                               Начальник служби

державної адміністрації                                                                   у справах дітей

__________ Верхола Я.І.                                                                 __________ Скорохід О.П.

_____________________                                                                 _______________________

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка

11. Надання витягу з обліково-статистичної картки дитини

Служба у справах дітей

Борщівської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб?єкта звернення

 

 

Борщівський центр надання адміністративних послуг

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

м. Борщів

 вул. Шевченка, 20 А

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Щоденно з 8.00-17.15

без перерви

3.

Телефон/факс(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел(факс). 2-24-49

Тел. 2-18-35 ccn@bor.tr.ukrtel.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

«Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей»

5.

Акти Кабінету Міністрів

лист Міністерства освіти та науки України №1/9-176 від 15.03.2010 року, Порядок провадження органами опіки та піклування діяльності, пов?язаної із захистом прав дитини затверджений постановою КМУ від 24.09.2008 р. №866

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого свмоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Усне чи письмове звернення

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Копія свідоцтва про народження дитини

2. Документи, що підтверджують статус дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 

Особисто заявником

11.

Платність(безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

 

 




 ОГОЛОШЕННЯ

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

До відома органів місцевого самоврядування

http://www.president.gov.ua/content/ker.html 

 

Тернопільський обласний

центр з надання

безоплатної правової

допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg

http://pkr.nads.gov.ua/nads/uk/index

Обговорення

CSoftLab.com: Get your life in order!