Борщівська районна державна адміністрація
48702, м.Борщів, вул.Шевченка, 20-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

 .
На головну / Цетр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Відділ у справах сім'ї, молоді та спорту

Інф_картки_відділу_у_справах_сім'ї,молоді і спорту


ПОГОДЖЕНО                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

голова районної                                              в.о. начальника відділу у справах

державної адміністрації                                 сім'ї, молоді та туризму

                                                                          райдержадміністрації

              Я.І.Верхола                                                                О.К.Галт

      2013 рік                                                                      2013 рік

 

 

Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка (ІК) – документ, призначений для суб'єктів звернень (розміщується на сайті та в місцях прийому)

 

 

видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім”ї

відділ у справах сім”ї, молоді та спорту

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

 

1.           

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги               

Тернопільська область , м. Борщів ,вул. Шевченка , 20 а

2.           

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

 З 8. 00 до 17. 15

3.           

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

2-14 -79

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.           

Закони України

Закон України “Про  охорону дитинства” розд. І , стаття 1

5.           

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 2.03.2010  № 209 “Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім”ї”

6.           

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Мінсім”ямолодь спорт “про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень  батьків та дитини з багатодітної сім”ї” № 1947 від 29.06.2010

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.           

Підстава для одержання адміністративної послуги

Наявність в сім”ї трьох і більше дітей

               

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. заява

2. свідоцтво про шлюб

3. довідка про склад сім”ї

4. свідоцтва про народження дітей

10.         

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

         Особиста присутність

11.         

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

          Послуги  безоплатні

У разі платності:

11.1       

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

(назва та реквізити нормативно-правового акту)

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

                              ------------------------

11.3.      

Розрахунковий рахунок для внесення плати

                               ------------------------

12.         

Строк надання адміністративної послуги

                            30 днів

13.         

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги               

1. неповний пакет документів

2. відсутність права згідно Законів України

 

14.         

Результат надання адміністративної послуги

 

         Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім”ї”

15.         

Способи отримання відповіді (результату)

           Звернення в центр надання адміністративних послуг

16.         

Примітка

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

голова районної                                              в.о. начальника відділу у справах

державної адміністрації                                 сім'ї, молоді та туризму

                                                                          райдержадміністрації

              Я.І.Верхола                                                                О.К.Галт

      2013 рік                                                                      2013 р

 

 Опис адміністративних послуг

Інформаційна картка (ІК) – документ, призначений для суб'єктів звернень (розміщується на сайті та в місцях прийому)

  

надання послуг з оздоровлення  та відпочинку дітей

 відділ у справах сім”ї, молоді та спорту

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

 

1.           

Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги               

Тернопільська область , м. Борщів ,вул. Шевченка , 20 а

2.           

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

 З 8. 00 до 17. 15

3.           

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

2-14 -79

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.           

Закони України

Закон України “Про  оздоровлення і відпочинок дітей “ розд. І , стаття 1

5.           

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997  № 323 “Про організацію і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей”, постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 р. № 734 «Про затвердження Порядку направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів державного бюджету»

6.           

Акти центральних органів виконавчої влади

Положення про порядок направлення дітей для оздоровлення і відпочинку в ДПУ “ МДЦ “Артек” та МДЦ “Молода  гвардія”

 

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

  Районна програма оздоровлення та відпочинку  дітей на 2013- 2015 роки затверджена рішенням сесії районної ради від 21.03.2013 № 353

Умови отримання адміністративної послуги

8.           

Підстава для одержання адміністративної послуги

Наявність відповідної пільгової категорії

               

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. заява

2. свідоцтва про народження дитини

3. підтвердження пільгової категорії

4. медична довідка

10.         

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

                       Особиста присутність

11.         

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

          Послуги  безоплатні

У разі платності:

11.1       

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

(назва та реквізити нормативно-правового акту)

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

                              ------------------------

11.3.      

Розрахунковий рахунок для внесення плати

                               ------------------------

12.         

Строк надання адміністративної послуги

                           10  днів

13.         

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги               

1. неповний пакет документів

2. відсутність права згідно Законів України

 

14.         

Результат надання адміністративної послуги

 

             оздоровлення та відпочинок

15.         

Способи отримання відповіді (результату)

           Звернення в центр надання адміністративних послуг

16.         

Примітка

 

 




 ОГОЛОШЕННЯ

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

До відома органів місцевого самоврядування

http://www.president.gov.ua/content/ker.html 

 

Тернопільський обласний

центр з надання

безоплатної правової

допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg

http://pkr.nads.gov.ua/nads/uk/index

Обговорення

CSoftLab.com: Get your life in order!