Борщівська районна державна адміністрація
48702, м.Борщів, вул.Шевченка, 20-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

 .
На головну / Цетр надання адміністративних послуг / Інформаційні та технологічні картки / Відділ реєстрації Борщівської райдержадміністрації

реєстратор_2


ПОГОДЖЕНО”                                                                  „ЗАТВЕРДЖЕНО”

Голова Борщівської районної                              Начальник відділу-державний

державної адміністрації                                       реєстратор відділу державної

__________ Я.І.ВЕРХОЛА                                  реєстрації

„___”____________2013р.                                   Борщівської райдержадмінстрації

                                                                                ____________ І.М.Борейко

                                                                               „____”_____________2013р.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ,

 

Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб

та фізичних осіб-підприємців

 

 

Інформація про субєкт надання адміністративної послуги

1.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

             вулиця Шевченка, 20а  1 поверх

 м. Борщів,  Борщівський район

Центр адміністративних послуг  м. Борщів

2.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги

Понеділок – четвер 8.00 – 17.00

Обідня перерва з 13.00 до 14.00

пятниця  - 8.00 – 15.30

обідня перерва – 13.00 – 14.00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги

 (03541) 2-11-78

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 20

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 Наказ Міністерства юстиції України від 14.12.2012 №1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

 

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

На запит юридичних осіб (її уповноважених представників), фізичних осіб

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Запит про видачу витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців встановленого зразку;

 2.  Паспорт та документ, що засвідчує повноваження;

 3.  Копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається юридичними або фізичними особами (їх уповноваженими представниками)  особисто або надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення.

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

За одержання витягу справляється плата (орган державної влади одержує витяг безкоштовно)

 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

1.Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 20.

2. Наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства від 20.10.2005 р. №99 «Про розмір та порядок внесення плати, що справляється за одержання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Три неоподатковувані мінімуми доходів громадян; за кожен аркуш інформації на бланку встановленого зразка у розмірі 20% одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Органи державної влади – безкоштовно.

Документом, що підтверджує внесення плати є копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку.

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Отримувач: Державна реєстраційна служба ,

Код ЄДРПОУ 37508344,

Реєстраційний рахунок № 31259272211767 в ГУДКС України м.Києві,

МФО 820019

12.

Строк надання адміністративної послуги

Протягом п’яти робочих днів  з дати надходження запиту

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

- у запиті про надання витягу відсутні критерії пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі;

- запитувачем не подано документ, що підтверджує внесення плати за отримання витягу, або плата внесена не в повному обсязі.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видається заявнику або надсилається поштою на адресу

16.

Примітка

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 ОГОЛОШЕННЯ

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

До відома органів місцевого самоврядування

http://www.president.gov.ua/content/ker.html 

 

Тернопільський обласний

центр з надання

безоплатної правової

допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg

http://pkr.nads.gov.ua/nads/uk/index

Обговорення

CSoftLab.com: Get your life in order!